mandag den 5. april 2010

Jeg elsker skateboard!


Som sagt var jeg til påskefrokost med de gode gamle folkeskole drenge og piger + det løse. Det helt særlige var dog at det var første gang jeg efter en fest, skulle hjem til mig selv (Roskilde) og sove. Hvor før jeg skulle helt til Osted for at gøre det og der køre den sidste bus kl 21:00. Så jeg sagde glad farvel da festen sluttede, hoppede op på skateboardet og rullede afsted sammen med to andre der var på cykel. Ned af bakken i god fart, samme hastighed som cykellisterne. En sten stikker op og stopper brat skateboardet og jeg flyver så videre uden boardet. Tegningen her viser mig lige inden jeg rammer jorden. Som man kan se, for at undgå hovedstyrt prøver jeg så at lave en rotation mod højre skuldre. De to nederste pile bliver til to afskrabninger, øverste bliver et slag plus et skrab, det store pil fik mig til at gå til skade stuen og blive scannet. Jeg får af vide, at en flænge af knoglen er røget af albuen. Så jeg skal tjekkes om en 2-3 uger tid og se hvad der sker. Armen er dog kun i slynge.