tirsdag den 8. september 2009

Björns psyko seje skriveværksted


Mit viskelæder, hvor er det? Jeg lagde det lige her, lige her hvor jeg ikke kan finde det. Det er mit ynglings viskelæder selv det fjerner det jeg lige har lavet og troede var rigtigt og precist men som vi eder det og jeg må starte på ny igen. og jeg må starte på ny eller give helt op.
Viskelæderet har slugt alt fra krydseduller, trusler, bandeord, stavefejl, ting jeg er flove over, ting jeg ikke vil have nogle skal vide, ting jeg ikke vil have dig eller mig skal huske. Det skal væk VÆK! i viskelæderet hvor ingen kan tyde det, bruge det, sige det videre, UDNYTTE DET. Ingen skal vide det ingen, det er en hemmelighed
"når det er her i min hånd!"

- Skrevet af Simon Seindal

Det univers at skrive sådan, er svært at beskrive, det er for mega sejt. Jeg glæder mig sygt meget til at komme videre med at skrive.

Hvis i vil læse noget fra Björn som er læren i skriveværkstedet så gå ind på Bjørne Tjenesten som er en blog han har. Det giver også et lille billede af hvad det er. eller den her